Men is niet alleen met zijn reclame. Daarom moet reclame goed gemaakt zijn om op te vallen en in het bewustzijn door te dringen.
Succesvolle reclame is dan ook reclame waarbij vooraf goed is nagedacht – over doel en inhoud, doelen en doelgroepen. Om het doel te bereiken en de doelen te realiseren, moet het volgen van een overkoepelende communicatiestrategie, want het is slechts één van de vele communicatiemiddelen.
Volgens deze aanpak ontwikkelen en realiseren wij ideeën voor goede reclame.
• Printreclame
• Online reclame
• Directe reclame
• Buitengewone reclame
Een Litfaßzuil is een klassiek en tegelijkertijd iconisch reclame-medium in de openbare ruimte, dat sinds de 19e eeuw het stadsbeeld bepaalt. De afgebeelde Litfaßzuil valt op door zijn tijdloze ontwerp met een diameter van 1240 mm en een indrukwekkende hoogte van 3496 mm. Het kenmerkende uiterlijk wordt bepaald door de ronde vorm, de decoratieve sokkel en het afsluitende deksel met een markante bol. Deze elementen geven de zuil niet alleen stabiliteit, maar ook een aantrekkelijke uitstraling voor uw Litfaßzuil-reclame, die harmonieus in verschillende stedelijke omgevingen past.